Отливане на Олово

Страница 2 от 2 Previous  1, 2

Предишната тема Следващата тема Go down

Re: Отливане на Олово

Писане  Моряка on Пон Дек 31, 2012 10:14 am

Аз мисля,че при леенето на обикновенни олова,освен добре загрятият калъп е нужно и оловото да не е само разтопено,а и да е достигнало температурата на най-добрата си летливост.

Обаче,ако имаме малки и сложни форми,съчетани примерно с ламаринки на майсторчето машинката ще влезе в действие :d5116e0ebf2fc8
avatar
Моряка
глоб.модератор
глоб.модератор

Регистриран на : 15.05.2009
Брой мнения : 7933 Рожд.дaта : 30.12.1967
Години : 49

Върнете се в началото Go down

Re: Отливане на Олово

Писане  майсторчето страхил on Пон Дек 31, 2012 11:08 am

Моряка написа:
Обаче,ако имаме малки и сложни форми,

Става въпрос за нещо такова .

[You must be registered and logged in to see this image.]

Особено полезно е при отливането на джиг главите .Участъка край куката където се нанизва силикона, в 50% от отливките оставаше не до залят,а това води до загряване на куката повторно и други такива .

[You must be registered and logged in to see this image.]

avatar
майсторчето страхил
...........................
  ...........................

Регистриран на : 15.06.2009
Брой мнения : 1594 Рожд.дaта : 01.07.1964
Години : 53

Върнете се в началото Go down

Re: Отливане на Олово

Писане  miroslavpetkov on Пон Дек 31, 2012 11:12 am

На последната снимка виждам че матрицата не е за тия куки.Не ти ли облива с олово халката на куката ?
avatar
miroslavpetkov
...........................
  ...........................

Регистриран на : 19.01.2011
Брой мнения : 452 Рожд.дaта : 24.03.1978
Години : 39

Върнете се в началото Go down

Re: Отливане на Олово

Писане  майсторчето страхил on Пон Дек 31, 2012 11:35 am

miroslavpetkov написа:На последната снимка виждам че матрицата не е за тия куки.Не ти ли облива с олово халката на куката ?
Матрицата е правена в домашни условия и не е съвършена ,но по принцип досега пък ухо на кука не ми е заливано. Ако се вгледаш ,има полу отвори в който влизат ушите.В същия момент наистина че всяко гнездо е правено за определен номер кука ,но и куките не винаги с един и същи номер отговарят на предната партида или модел.

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]
avatar
майсторчето страхил
...........................
  ...........................

Регистриран на : 15.06.2009
Брой мнения : 1594 Рожд.дaта : 01.07.1964
Години : 53

Върнете се в началото Go down

Re: Отливане на Олово

Писане  наско хвойнев on Пон Дек 31, 2012 12:18 pm

Нека ви помогна малко.От година и половина работя в КЦМ-Пловдив и съм точно на разливочната машина в която се отливат блокчетата.Калъпите за да нямат шупли са от чугун-задължително.Също така ги пръскаме с варов развор-много по лесно излизат от калъпа а и се оформя много гладък блок.Също е много важно температурата на самото олово 528 градуса е най благоприятна за леене.Преди достигането на тази темп.всичко отива за брак и се лее наново а и излизат много чепаци.
avatar
наско хвойнев
...........................
  ...........................

Регистриран на : 08.07.2010
Брой мнения : 2014 Рожд.дaта : 26.05.1977
Години : 40

Върнете се в началото Go down

Re: Отливане на Олово

Писане  Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Страница 2 от 2 Previous  1, 2

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите